akincagla Merhaba Fethiye’ye yeni taşındık, hangi hastanede doğum yaptınız önerdiğiniz bir yer varmı ve deneyiminizden bahseder misiniz?
Catperson akincagla Fethiyede değil başka bir ilçedeyim burdan etrafımda çoğu kişi Esnaf hastanesine gidiyor, orda doğum yapıp memnun olanlar var.
selinaydemirci ben ilk çoçuğum için esnafa gittim kızım 3.5 yaşında şuan ikinci hamileliğim ve yine esnaf hastanesine gidiyorum yahya beyden çok da memnunum yani tavsiye ederim