Zeynoooom Fatmaaa1921 evet ben de çok korkuyorum üç ay önce MR çektirdim her gün onu düşünüyorum düşününce daha çok oluyor sanki olayın psikolojik olduğunu asla kabullenemiyor insan
clkmry Fatmaaa1921 Benimde dudak yüz bacaklarda uyuşma var sizin geçtimi doktor birşey verdi mi yanıtlarsanız sevinirim endişeliyim
Fatmaaa1921 clkmry yok doktor sinirsel dedi hiç bişey vermedi bende doğumdan sonra nörolojiye gidip emara girmek isteyeceğim
Umayumayumay cigdemtuba Benim de ilk hamileliğimde yoktu. Bunda sol bacağımın yanında özellikle ayakta çok kalırsam uyuşma başlıyor. Doktora söyledim magnezyum verdi ama hiç işe yaramadı devam ediyor. Doğumdan sonrayı bekliyorum