neriman3_3 Kızlar ilk doğumunu 40. Haftada yapanlar 2. Doğumunu kaçıncı haftada yaptı bı diyin hele 😄
Bestofatma neriman3_3 ilk doğumum sezaryendi 39+3 sancısız ağrısız olmuştum. Şimdi 38+3 normal doğum yapacağım nasipse bakalım ne zaman gelecek ilk doğumummuş gibi hissediyorum ilk gebeliğimde hiç ağrı sancı yaşamamış biri olarak😂
Erkekannisi2 neriman3_3 ilk dogumum tam 40. Haftaya girdiğim gün oldu ikinci 42 de üçüncü suan 39 hala gelmedi bekliyorum hanfendiyi
neriman3_3 Erkekannisi2 ayy ben ilkinden biraz daha mı erken olur diye düşünüyordum hiç de öyle olacak gibi değil o zaman 😄