Selfm Kızlar merhaba pişik önleyici krem arayışındayım siz neler aldınız biraz bilgi verir misiniz? Bir de bebek şampuanı olarak ecowell mi daha iyi siveno mu
hhaziran Selfm şu an mustela ve incia kullanıyorum dönüşümlü ikisindende de memnunum ben Şampuan olarak siveno tercih ettim, nemlendirici ve temizleme sıvısı ise mamaaura, şampuanı eğer pompalı olsaydı şampuanda mamaaura alırdım İçerikleri tertemiz
dmrelif Daha almadım ben ama sudocrem alıcam galiba ya da Bepanthol ikisini de kuzenlerimde kullandılar iyiydi bende sıcaktan birkaç kez pişik olup kendime kullanmıştım 😅 güzel bunlar bence içerikle alakali kötü bir şey duymadım haklarında
Elfo Kesinlikle weleda diyorum yaz sıcaklarında pişik olduğumda bende kullanıyorum ertesi güne geçmiş oluyor içeriğide tertemiz organik
senem0987 Şampuan da pişik kremi de siveno tercih ettim kış bebeği olacağı için çok ağır pişik kremleri tercih etmedim ama pişik olursa sudocrem kullanırım geçirmek için