Ahsen21 Eso-67 Rabbim analı babalı büyüstsün inşallah normal dogummu yaptiniz biraz anlatsaniz daha 17. Haftadayım ama sürekli doğum hikayelerini okuyorum biraz fazla korkuyorum şimdiden ama yinede okuyorum 😊