Salı günü doktora gittim ama hâlâ bebeği goremedik sizce normal mi boyle olan var mı ama yolk kesesi oluşmuştu doktor bir sorun yok dedi 10 gun sonra tekrar gelmemi istedi kalp atışı için bide hâlâ vitaminlere başlatmadı kan değerleri chatgbt ye sordum normal dedi özele gorunmelımıyım sızce beklıyım mı