Rose_07 Kızlar biraz önce ateş ve boğaz ağrısı için gitmiştim acile. Sonra tuvalette peceteye leke geldi kahverengi. Yerleşme kanaması dedikleri mi acaba? Kanamalı bir kaybım olmuştu korkuyorum. Bu arada değer var gösteriyor değilmi?
Mervekaram22 Rose_07 gözün aydın olsun canım bende hamile olduğumu öğrendiğim gün kahve lekelerim olmuştu yerleşme kanması öyle oluyor ama sen bak kanmaya dönerse mutlaka doktora git
Baklavaseverim Rose_07 Ayy hayırlı uğurlu olsun sağlıkla kucağınıza alınnn korkmayın progestan verir doktorunuz benim hamileliğim hep kanamalıydı tuvalet harici kalkmadım sadece 😍😍😍
Sila41_ Rose_07 hayırlı olsun bende işk gebeliğimi 74 ile öğrenmiştim bu ikinciyi de 44 ile şuan 37 haftalığım sağlıkla kucağına al inşallah
Mervekaram22 Rose_07 oğlum oldu doğurdum şimdi yine hamileyim yeni öğrendim 6 gün önce 32 değerle öğrendim
Rose_07 Mervekaram22 ay çok güzel birlikte ilerleyeceğiz o zaman. Lekeden korkmayayım değilmi. Ben çok endişeliyim şuan Nisan ayında malesef bir kaybım oldu.
Mervekaram22 Rose_07 hiç korkma stres etme sadece uzan dinlen kalkma bana öyle demişti doktor 2 3 gün sürüyor zaten daha fazla sürerse doktora git progsetron yada duphaston veriyor
Rose_07 Mervekaram22 doktora 6 haftayı geçince gideceğim kanama olmassa. Çünkü çok endişeleniyor insan. Herşey belli olsun biraz
Cans__ Rose_07 bende 78le öğrenmiştim ikizlerimi🥰 36 haftalığız şimdi idrar yolu enfeksiyonuyla öğrendim bende neye niyet neye kısmet dedikleri cinsten
Rose_07 Cans__ evet inanılmaz boğazım ağrıyor ateş desen öyle. Antibiyotik vermiş Augmentin dedim ben bunu kullanmam ne olur ne olmaz. Test yaptım sonuç bu. 🤗