Sinemgull Kızlar ilk fotoğraf bugünden diğer fotoğraf ise 11+6 dayken sizce cinsiyet nedir bir türlü göstermiyor
Mamiko_2020 Hiiçççç anlamam ama üç çizgi görünüyor alt görüntüde yada ben öyle görüyorum 🤷🏻♀️üç çizgi kız oluyor 🥰
Mamiko_2020 Seyma190623 ayyy ayırt edemiyorum o zaman yaaa kafayı yicem o kadar video izliyorum birde 😂😂😂
Sinemgull Doktor muhtemelen erkek dedi ama yine kesin konuşmayayım biraz daha bekleyelim dedi 2 hafta önce özelde gittiğim doktorda erkek olabilir ama hiç emin değilim kordon da olabilir demişti İkisi de kesin konuşmuyor
Yagmustoprak1 Strongirl_ Allah herkese sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bizde 12+3 üz sizce cinsiyeti ne bizimkinin🫶🏻
Strongirl_ Gizem65 ay ben hiç anlamam ki bayaninkimde 3 çizgiyi gördüğüm için söyledim. Bende hamileyim anlasam kendiminkini anlarim 🤭🤭🙂
Mamiko_2020 Sinemgull 3 çizgi olunca yanyana kız oluyor 🥰erkekte ise uçta sivri bir şey aşağıda iki nokta gibi görünüyor 😍size atayım sizin görüntünün çizgisini
Mamiko_2020 Sinemgull ben o siyahla yeri çizdim eğer ki yanlışsa arkadaşlar yazsın ama tabi hiç anlamam izlediğim videolardan yola çıkıyorum.Bazen kız diye yorum yapıyorum doktor erkek diyor videoda 😂