Buseeeee66 Kızlar 11 inde regl olmuştum 24 25 yumurtlama oldu . Eğer olduysa tuttuysa ne zaman hissederiz acaba ? Belirtileri herkes hissediyor mu yoksa değişir mi ? Bu aydan çok umutluyum ama üzülürüm diye de korkuyorum
Mervekaram22 Buseeeee66 Vallah canım ben bazen forumda okurdum tutunduğunu hissettim diye hiç inanmazdım ben bu gebeliğimde gerçekten hissettim iki gün yürürken baskı vardı vajinw bölgemde
momdiary06 Buseeeee66 ben adetime 2 gün kala öğrendim kasığıma birden ağrı giriyordu başka belirti yok
ylnydgd Yumurtlamadan en az 10 gün sonra belirti hissedebilirsin ama hiç belirtisiz öğrenen de var tabi ki. Hayırlısı olsun