sibel-ya evet hatta ben birinci gebeliğimde çalışıyordum iş çıkışı yoğun oluyor diye başka bir doktora geçtim o doktor şuan ayrıldı hastaneden . Doğum zamanına yakın doktor izne çıkmıştı hale hanıma geri döndüm ve gittiğim doktor bebeğin kilosunu yanlış ölçmüştü hale hanımın dediği rakamlarda doğdu o doktorda devam ediyor olsaydım normal doğumu zorlayacaktım çok şükür bir şekilde hale hanıma döndüm ve vazgeçtiğime bin pişman olmuştum . Şimdi daha iyi doktorlar duysamda bildiğim doktor diye vazgeçmiyorum .