noor34
5 hafta da öğrendim hamile olduğumu
2 hafta sonra gel kalp atışını duyarız dedi keseyi görmüştük sadece
O iki hafta içinde kanamam oldu hastaneye gittik Progesteron ilacı başlattı
Nerdeyse 1 aya yakın kullandım sürekli yattım ama kontrole gittiğimde kese var bebe yok dendi ki o güne kadar kanamam pıhtı şeklinde devam etmişti ama hiç ağrım sızım olmadı boş gebelik dendi kürtaj oldum ilk defa gebeydim bu Arada