dilek032 Kızlar merhaba kazara 5. Bebeğime hamileyim üstelik doktor olmaz dediği halde. Şimdi benim 2 gün önce betahg 589 bugün doktora gittim karından ultrasonla baktı görünmüyor dedi kan istedi bugünkü kan sonucum ise 1088 artış normal mi sizce
Gzde_defne dilek032 olsun yapacak bişey yok yiyecek ekmeği varmış dünyada.ben bir tane olsun diye 4 yıl çabaladım hamileyim rabbim sağlıkla doğurmayı nasip etsin
dilek032 Gzde_defne ah canım ya kıyamam doktor da bana asla çocuğun olma zdemişti. Geçen sene operasyon geçirmiştim kadın hastalıklarıyla ilgili. Yine de korunuyordum ama olmuş . 4 prensesim var elhamdülillah bakalım bu cengaver ne olacak