busraaa69 canım ben de şu an 8+4 üm. Benim de ağrım oluyor bazen. Çok yoruldum da filan. İlki düşük olduğu bide benim. Korkuyorum ama kendimi rahatlatıyorum. En son gittiğin kontrolde skıntın yoksa aradan da çok geçmediyse korkma. Ha çok endişe ediyorsan hemen bir randevu al git canım. Ben özele Gdyorum normalde. Ama böyle durumlarda hemen devlete gdyorum