Kızlar selam 24 haftalık hamileyim 20. Haftamda böbrek genişlemesi çıkmıştı 7 milimdi doktor çok sıkıntıya uğrayacağımızı düşünmüyorum yavaş seyreder diye düşünüyorum ama kontrol edeceğiz dedi bugün gittiğimde 10 milim olmuş 2 böbrekte perinatolojiye yönlendirdi korkuyorum araştırma yapıyorum ama net bir bulguya ulaşamıyorum başına böyle bir şey gelen var mı