Bir-anne21 ya ben zaten her şeyi ayırdığım için (dısarda giydiklerimiz, evde giydiklerimiz, nevresimler, iç çamaşırları, yünlüler vs) çok sorun olacağını sanmıyorum. Evde 5 farklı kirli sepeti var 😂 Evde 1 kere giydiğim çıkarıp attığım kıyafet bebeğe nasıl bir zarar verebilir diye düşünüyorum. Her şeyi bir arada yıkıyorsanız tabi ki ayırmanız mantıklı. Ha ben şuan böyle düşünüyorum belki doğunca 6. Kirli sepetini alıcam bilemiyorum, aslında şuan almamamın tek sebebi dolmayacağını düşünmem, her gün 5 zıbın iki tulum için makina calıştırılmaz diye. Ama bizimkilerle hemen yıkanır sirkulasyon sağlanır diye düşünüyorum. Zaten deterjanlar da kıyafetleri temizlesin diye var neden bu kadar iğrençmiş temizlenmeyecekmis çocuğunkileri de kirletecekmis gibi davranılıyo bizim çamaşırlara nevresimlere anlamadım. Yatağa da yatirmayim kucağa da almayım mı yani o zaman. Normalde hijyene özen göstermeyoruz kıyafetleri mikrop içinde giyiyoruz da bebek olunca mı hijyen atağı gelmesi gerekiyor onu anlamıyorum