Devlet Hastanesi’ne gittim boğazıma baktı sadece gebelik emzirme varmı dedi. Şüphem var dedim. Ne kan aldı ne başka birşey yaptı. Boğazıma bakıp ilacı yazıp yolladı. Bende özele gittim beta testi verdim gebelik yoksa iğne vurulcam. Beni başka birşey toplayamaz