Eyll-2020 aynı şeyi Salı günü yaşadım hatta günü bile 36+1di yatış verdi dinlendim hep sürekli nst baktılar günde üç kere. Ultrason ile muayene ve kan tahlilleri tansiyon vs bugün doktor suyun şu an için iyi dedi eve gidebilirsin dedi. Şu an 36+3teyim Yarın polikinliğe gel 37. Hafta için konuşalım son durumu dedi. Ben bol su içtim meyve suyu içtim meyve tükettim kavun özellikle. O an onları bulabildim ama çay kahve içmemeye çalıştım. Bunlar etkiledi mi bilmiyorum ama doktor taburcu etti suyun şu an iyi tehlike yok dedi bakalım yarın ne diyecek 🤷🏽♀️