Zeyniill Tgc55 hayırlı olsun canım bende 6 gün kala yaptım böyle silik çıktı kan verdim 4969 beta hcg çıktı
Rose_07 cizgilidefter gölge görünüyor hayırlı olsun. Bir önceki gebeliğimi bu şekilde öğrendim. Fakat bazen testler yanıltıyor kan verin netleşsin.
cizgilidefter Rose_07 ya gerçekten miii. Prodoctor almıştım öneriliyor diye, öylesine denedim. Napacağımı bilmiyorum şu an 🫣🫣 07 var nickinizde antalyadaysanız birazdan sokakta deli gibi koşan biri görürseniz benim ya 😂 Tabiikii kan vereceğim hızlıca
Rose_07 cizgilidefter ay evet Antalya lıyım ama Manavgat tarafında siz koşun ben görürüm.🤗 Hadi inşallah vardır 🙏🏻
cizgilidefter Tgc55 yaa testlerle takip edeceğim. Net çizgi gördüm ilk defa emin olamadım. Teşekkür ederiimm
cizgilidefter Rose_07 tabiiki. Teşekkür ediyorum çok ☺️ Sizlere de hayırlı olsun umarım sağlıklı bebiş ve kolay gebelik olur diyelim 🌸🌸
Rose_07 cizgilidefter Antalya’dasın iletişimi kesmeyelim aynı vakitte olacak herseyimiz bilgi alışverişi yaparız 🤗
cizgilidefter 060525 Tabiikii dualarım tüm isteyenlerle. Sizlerin de güzel haberlerinizi bekliyorum 🌸
Rose_07 060525 sizi hatırlıyorum bat larımız yakındı yorumlarda konuşuyorduk. İnşallah bu ay sizde güzel haber alırsınız dualarım sizinle olacak :)
[silindi] Tgc55 ben de mayısta kürtaj oldum, ben de miratech le öğrendim. Silikti. Kan verdm 3 gün önce beta 60 tı. Hayırlı olsun var ;)
Tgc55 [silindi] yaa gerçekten içimden bi hemen kan vermek geliyor bi yandan endişe bekliyorum bakalım biraz daha hayırlı olsun sizinde sağlıkla kucağınıza alın inşAllah🌸