Cold123 Deletedmom_8793 bende yeni öğrendım bende de mide ekşimesi ve kasık ağrısı var regli olacak gibi sizinde o sekılde mi acaba
Deletedmom_8793 Deletedmom_8793 benim bugün 11.15 de doktor randevum var inşallah Hayırlı haberler alırım
Deletedmom_8793 Cold123 çok şükür güzel geçti minicik bir kere gördük ayın 11 de kalp atışı için gideceğim ilaç başlattı Busyusad
Busyusad Deletedmom_8793 çok şükür hayırlısı olsun inşallah sağ salim kucağına alırsın inşallah bebişini hamile duası kabul olur banada dua et lütfen yarın tekrar test yapıcam inşallah vardır isteyen herkese nasip etsin Rabbim 🙏🏻
Deletedmom_8793 Busyusad allah razı olsun Rabbim hayırlı zamanda hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin