Merhaba 19 temmuzda doğum yaptım ilk alınan topuk testinde fku değeri 1.25 geldi 2. Alınan topuk testinde 2.3 geldi sağlık ocağından aradılar tekrar kan alıcapız dediler ilk topuk kanında değer normal gelirken sonraki yüksek geldi bunu yaşayan var mı 3. Tahlilde normal seviyelere düştü mü