dodis Normalde tam 6 haftalık hamile olmam gerekiyor ama çok küçük bı kese oluşmuş salı günü tekrar gelin bakalım dedi Dr boş gebelikse nasıl sonlanacak acaba
Sila41_ dodis geç döllenme olmuş olabilir devlete gittiysen cihaz iyi olmayabilir bekle 7 haftalıkken falan tekrar özele iyi bir cihazı olam hastaneye git
dodis Sila41_ özele gidiyorum zaten , evet benim oğlum da öyle olmuştu bı kaç kez gitmistik Dr a da söyledim benim oğlumda böyle olmuştu filan diye ama