Duygulumm Kızlar 22 haftalık hamileyim masa başı çalışıyorum ayak bileklerim çok şişiyor yürüyüş yapayım desem dışarısı cehennem gibi sıcak, siz neler yaptınız geçmesi için ne iyi gelir