[silindi] Kızlar böyle bir şey yaşayan var mı. Evde ki cihazla 2-3 gündür takip ediyorum da annemin şekerini ölçtükçe açlık 136-120 arası tokluk dün 111 bugün 176 çıktı. Henüz 5 haftalık. Var mı bilginz ? Yarın gideceğim doktora ama merak ettm
Yazmelegi_ [silindi] dediğiniz değere göre yüksek. Birde gebeymissiniz annenizin elini deldigi igne ile delmeyin❤️
[silindi] Yazmelegi_ yok öyle yapmadım zaten. İğneyi değiştirip kendim için ölçtüm de daha önce de bir kaybım var. Endişelendim açıkçası
Eres26 [silindi] evde kullanılan bazı cihazlar çok çok yüksek çıkartıyor Contour plus cihazını aldım hastaneye en yakın cihaz buymuş bende test ettim hastanede ölçülenden 4 rakam yukarda ölçtü Ama işyerinde bi cihaz vardı 30-40 üst ölçüyor mesela
Eres26 [silindi] illa bakicam illa takip edicem diyorsanız kaliteli bi cihaz alın benimkini öneririm Boşuna moral bozmaya gerek yok