Kızlar ayın 12 sinde çatlatma iğnesi vurdum ama 19. Gün ilk kahverengi leke döküldü sonra pembemsi çok az kanamam oldu hiçbir zaman âdetim böyle olmazdı kanamam hiç yok pedi bile doldurmuyor peçeteye sürdüğümde pembemsi az bir şekilde geliyor bugün 2. Günüm sizce Hamilemiyim yarın sabah test yapsam çıkarmı