Rumsamut ceydans Ebrudan pek memnum kalmazsınız kesinlikle erkek doktorları tercih edin. Üçü de çok iyiler
Rumsamut ceydans Ben de mustafa onura gidiyorum çok memnunum. Engin bey de gayet ilgili ve tatlı bi doktor. İlkhan bey de çok seviliyor ama onu hiç denemedim daha😂