Doğum tarihini alan varmı sezaryen olacaklar insan heyecanlanıyo merak ediyo valla bize doktor istersen 38. Hafta da alırım dedi 33+4üz 31 ağustos tam 38 ama 7 eylüle kadar bekleyedebilirsin dedi ama inşallah herşey yolunda olursa beklemeyi düşünmüyorum 🫠🫠🫠🫠