ngboyar Kızlar selamm 8+4 hafta gebeğim Gün içinde tansiyonum sürekli düşüyor 8-5 yada 9-6 arasında normal mi sizce birde öneriniz var mı nasıl önleyebilirim
Miniboy ngboyar bnmde o zamanlar öyleydi 7-4 le hayata tutunmaya çalışıyordum😂 tuzlu ayran- tuzlu soda ve dinlenme. Doktorum hamilelikten normal dedi. Uzan dinlen dedi öylede 3 aydan sonra düzene girdi.
Rumeysakyn Düşük tansiyon gebelikte sorun yaratmıyor. 39 haftalığım tüm aylarda tansiyonum 8/5 9/6 arasındaydı ve hiç sıkıntı yaşamadım . Doktorların korktuğu ve uyardığı şey yüksek tansiyon. O yüzden endişelenme . Ara öğün yapabilirsin . Kuruyemiş meyve vs
yasarceyda12 Rumeysakyn böyle postları görünce imreniyorum demek istemiyorum ama içimden birsürü şey soruyorum kendime ama neden ben demiyorum Allahımın nasibi hayırlıs buymuş deyip kabullendim elhamdülillah.. yüksek tansiyon belasıyla tanıştım ve 33. Haftada düşmeyen tansiyonla doğum yaptım tekrar rabbim rahmime bi nimet düşürdü hamdolsun inşallah sağlıkla kavuşuruz bazen diyorum benimde düşük tansiyonum olsa nasıl olurdu acaba diye
Rumeysakyn yasarceyda12 herkesin imtihanı başka başka emin olun gönlünüzü ferah tutun . Benimde ilk gebeliğim düşük olmuştu ve bende çok sıkıntılı günler yaşadım . Tekrar hamile kalınca çok hamd ettim . Her şey olacağına varıyor . Dua ve teslimiyetten başka bir şey gelmiyor insanın elinden . Allah isteyen herkese nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın 🙏
yasarceyda12 Rumeysakyn aynen öyle amin inşallah bende beneğimi kaybettim doğumdan sonra 10 gün yaşadı ondan öncede düşüğüm var ama görüyorum ne imtihanlar var rabbim istemese hiç vermezdi hayırlısı olsun ❤️🩹