Bu ikinci hamileliğim ilk kızım da sürekli kustum ilk haftalarda bile midem kanacak gibi kusuyordum ama şu an hiçbir mide bulantısı yok çocuk sağlıklı değil anlamına mı geliyor çünkü bir düşük yaptım onda da aynı böyle mide bulantısı yaşamamıştım kimisi ise erkek çocuk mide bulantısı yapmaz diyor siz ne düşünüyorsunuz