Kizlar bugün doktor kontrolüm vardı küçüklüğümden beri hayalim 1 kızım 1 oğlum olmasıydı rabbim nasıp etti şükürler olsun
4 yaşında bir oğlum var bu 2. Bebeğim doktor kız dedi o kadar mutlu oldum ki sanki dünyaları verdi bana Rabbime ne kadar sukretsem az 🥳🥳🩷🩷 tam 15+5 de öğrendim kızımı da