Ahse Ben yeni anne adayıyım normalde özele gidiyorum kontrollerim için fakat geçenlerde devlet hastanesine gittim özelde 7 haftalık denildi gebeliğim için fakat devlet hastanesindeki doktor bana 6 haftalık olarak rapor verdi başına böyle bişey gelen oldu mu ? (Aklım çok karıştı)
N_e_s_e Ahse makına da farklı cıkmıstır sen canını sıkma normal bısey benımkıde bi hafta gerideydı iki hafta sonra gittiğimde bi hafta ılerdeydı bu sefer
Seda5892 Ahse canım ultrasona göre dediyse devletteki ultrasonlar ile özeldeki ultrasonların kalitesi bir değil
AyEr Ahse benım özelde 20+3 gozukuyor devlette 21 haftalık gozukuyor ama adetıme gore 20+3 olabılıyor canım
Ahse AyEr ben o şekilde hep hesapladım hep ama devletteki doktor öyle diyince hem tedirgin oldum bi çok şeyi düşündüm gelişimi mi yavaş vs vs. diye
Beyazlale Canim benimde oyle adet tarihime gore hesabim devlette ayni çıkıyor ozele gidiyorum o bi kac gun geriden soyluyor baska bi doktora daha gittim gecen gun oda bikac gun geri dedi hicbiri hicbirini tutmuyor. Ultrason cihazina gore farkediyor sanirim
Sedalii Ahse devlet hastanesi hep daha küçük soyluyo sana hine bir hafta demişler genelde 2 hafta geri soyluyolar
Zeyneb35 Yok kız çünkü daha küçük korkma onlar da biz bilelim diye söylüyorlar atmasyon anlayacağın yani yakın rakamlar veriyorlar biraz daha ilerlesin zaten ultrasonda belli olacak artık Allahın izni ile :)