201721 ben kullanıyorum çok memnunum. Normalde enfeksiyona yatkın bi bünyem var. Önceki iki gebeliğimde çok yaşadım enfeksiyon sorunu çok antibiyotik fitil vs kullandım. Bunda hamile kalmadan önce doktoruma sordum. Ben çok inanmıyorum enfeksiyonu engelleyeceğine ama sana iyi geliyorsa kullan, enfeksiyon gebelikte en son istediğimiz şeydir demişti. 35 haftalık olduk. Haftada 2 3 kere çamaşırıma damlatıyorum. Hatta havuza bile girdim tatilde onda bile enfeksiyon olmadı bence faydası oluyor