Merhaba yakında 3yasına girecek bir kızım var ve suan 8haftalık hamıleyim evet isteyerek kaldım ama cok korkularım var cunku kızmın bebeklılıgıde cocukluşuguda çok zordu. Geç yürüdü cok anneci babaya bile gitmez ve kolik bir bebekti uykuda 2yasına kadar sevmezdi. Annem cok yardımcı oldu ilk aylarda ama geçen yıl hem annemi hem babamı trafik kazasında kaybettim ve şu an çocuğu doğurmaya çok korkuyorum çünkü uykusuz kalmaktan aç kalmaktan kızıma bakamammaktan çok korkuyorum kaynanamlar da o kadar yardım edeceğini düşünmüyorum bekar ablam var şu an nişanlım birkaç ay sonra düğünü olacak o da çok yardım edemeyebilir eder ama zorlamak istemiyorum benim gibi çocuğu küçük bir hamile olan var mı ne yapacağım bilmiyorum ve lohusalıhım çok zor geçmişti hamilelikten daha zordu annemin babamın yokluğuna hala çok acı çekiyorum iyice psikolojim bozulur diye çok korkuyorum