Çok değişik bir haldeyim bu ikinci hamileligim 22 haftaligim ama psikolojik olarak pek iyi değilim içim daralıyor bunalıyorum sürekli doğumu sonrasını düşünüyorum stres oluyorum doğumdan çok korkuyorum aniden içim darlaniyor olduğum yere sigamiyorum çok tuhafim sanki hiç anne olmamisim çocuk büyütmemiş gibiyim çok garip oğlum 5 yaşın da sürekli iyi şeyler duyamaya ihtiyacım desteğe güvene ihtiyacım var gibi 😞😞