adarrr Kızlar 30 temmuz tarihimdi. Bugün ilk gecikmemi yaşıyorum 🫣 test yapmaya korkuyorum 🙈 var mı benim gibi 😀
Deletedmom_8793 adarrr benim 27 temmuzdu yani pazar günü pazartesi sağlık ocağına gitmişken kan vereyim dedim 119 çıktı bugün yine verdim
Esnsntrk adarrr benimde bugündü ama olmadım. Dün kahverengi pembemsi bir akıntı oldu olacakmış gibi oldum ama olmadım . Bu sabah erken gebelik testi yaptım ama negatif. Yerleşme dün olduysa çıkmaz diyolar kafam karisikkkkk kanda çıkar mı acaba
gamze130325 adarrr ben de ilk defa yaşıyorum normalde her ayın 30unda oluyorum fakat kaç gündür sadece leke oluyor gebelik testi yaptım negatif çıktı
ceydans 24 Temmuz olmam gerekiyordu 1 hafta gecikti 3 normal yaptım negatif 1 tane erken gebelik testi yaptım silik ama pozitif çıktı . Bugün tam kan tahlili ve de beta verdim tam kan çıkmış beta çıkmamış ne zaman çıkar acaba.
ceydans [silindi] anlamadım hiç bir şey bende tahlil kısmı 1 değer gözüküyor halbuki 2 tüp verdim 1i zaten işte tam kan sayımıydı o çıkmış diğeri hiç alakası yok verdiğime dair bir şey bile gözükmüyor