Bende 6 haftalık hamileyim kızlar benimde sabahları çok bulanıyor hele açken karnıma ağrılar giriyor öyle de bulanıyor çok kötü gerçekten. Soda, leblebi, kraker idare etmeye çalışıyorum. Geçen bir videoda gördüm kadın doğum doktoru genelde bulantılar sabahları olur diyordu eğer öğleden sonra akşam gece gibi bulantınız oluyorsa idrar enfeksiyonu olmuş olabilirsiniz kontrol ettirin diyordu aklıma gelmişken söyleyeyim dedim dikkat etmek lazım 😔