Kızlar merhaba hamilelik düşüyorum ve haftada 1 kez B12 iğnesi vuruluyorum.Herhangi bir gebelik oluşması durumunda bir sıkıntı olur mu vurulan varmı aranızda.Bugün vuruldum ama içim içimi yedi ya hamileysem diye.Aile hekimine sordum problem olmaz dedi ama yinede bilemedim 😀