ceyydu yaa ben saf ilk gebeliğimde çatı muayenesi ne tam olarak ne bilmiyorum 38+5 dim. Devlette muayene oluyordum. Bir de özele gideyim bakalım ne diyecek dedim. Oda baktı herşey iyi dedi çatı muayene olmak ister misin dedi. Bende olur dedim 😅 sandım ki vajinama bakacak sadece ne bileyim ben parmağını elini sokacagını . Bi soktu benim su, kan herşey geldi sancım başladı başım döndü midem bulandı. Hocam ne yaptınız siz bana dedim benim hiç bişeyim yoktu dedim. Oda 6 cm açıklık var ben seni 1 saate kadar dogum yaptırırım dedi. Tabi ben sancıdan kötüyüm o an sancı hafifleyene kadar bekledim orda. Durum bundan ibaret