Btl42 benimde 27. Haftamda dönmüştü aşağya ama doktorum korkmanı gerektircek bi durum degil dedi suan 34. Haftamdaym ve sadece yürümekde zorluk cekiyorum baska hic bi sorunum yok kasık ağrılarım oluyo bide arada o kadar endiselenmeni gerektircek bi durum yok