elisyaman sağlıkla kucağına al valla benim ikiz hamileliğim aşırı rahat geçmişti ne bulantı ne tiksinti suan hamileyim bütün kokular midemi bulandırıyor yemek fakan yiyemiyorum sevdigim şeyleri bile 😏 her hamilelik bir değilmiş dört hamileliğimi aşırı rahat gecirmistim bulanti falan yaşamadın ilk oğlumda sadece 1 ay kustum oda sabahlariydi