Adsiz1998 34+2 yiz kızlar makat geliş doktor iyice yerleşmiş dönmesi zor dedi böyle giderse sezaryene alırım dedi çok batıyor göğsümün altı dönen bebişleriniz oldu mu bu haftadan sonra 🥲
Nurkry Adsiz1998 bende 31+4 üm makat geliş bekliyorum dönsün diye ama bakalım şimdiye kadar hep bu pozisyondaydı , ayakta çok kalamıyorum bende rahmime çok baskı oluyor yürüyemiyorum
irem10_ Haftada gittiğimizde makat gelişti. Yarın kontrolüm var 32+2 olacak inşallah dönmüştür ama nedense ben döndüğünü çok düşünmüyorum.dönsün istiyorum inşallah sizinki de benimki de döner
irem10_ Benim detaylı da baş geliş pozisyondaydı sonra makata dönmüş. Bebek genellikle sağ tarafta geçen haftalarda hiç sola geçmiyordu bu aralar ara sıra geçiyor yan duruyor yada hissediyorum bazen gene sağ tarafa toplanıyor. İnşallah dönmüştür ya