Gizem_erdag bende oğlumu tek büyüttüm hep kardeşim olsun site ağlardı. Hiç bir sorunumuz olmamasına rağmen olmadı. Tam 6 yaşına girdi. Adıyaman’da deprem oldu biliyorsunuz. O dönem annem ameliyat oldu (İstanbul’da kalıyor ailem) onu görmeye geldim eşimde evlendik evleneli gurbette çalışıyor. Neyse eve donecektik 5 şubatta ailem ısrar etti bu hafta da kalın bisey olmaz tamm dedik zaten sabahı kiyametler kopmuştu kaldık artık eşime dedim ki herseyde bi hayır var bir kaç kez tedavi olduk tutmadi ev tutalim tedavi ne gerekiyorsa yapalım. Ev tuttuk meğer biz o evi tuttugumuzda ben hamileymisim. Adetimi beklerken bi değişiklikler olduğunu anladım. Size bu konu da yemin edebilirim hiç bir ay o kadar az iliski yaşamadık. Ben adet olmayı beklerken hamile olduğumu öğrendim. Ve kendimce dedim ki eğer Allah biseyi istiyorsa yeri yarar yine verir, eğer vermiyorsa ne yaptığının önemi yok yine vermez. Stres yapmayın benimde aralarında 7 yaş var şimdi. Hiç bisey için geç değil. Bir tane çocuğunuz varsa ikinci da olur insallah kalbiniz ferah olsun