Ebru0 Hep böyle söylenir ya bu sene kız yada erkek senesi vs diye . Mart ayının başında doğumum olacak acaba 2026 kız mı erkek mi senesi bende merak ettiğim için böyle bir konuşma başlatmak istedim🤔😂
ucuncugeliyo Ebru0 benimkinin dogumu 2026 mart ayi gibi gorunuyo ve ben kiz gibi hissediyorum cunku ilginc bi sekilde ilk kizimda yasadigim belirtileri bu hamileligimde de yasiyorum oglumda cok farkliydi ☺️
Uyarfatma G12s_18 Evet benim çevremdekilerde kiz bebis beklio ve bende dahil bi kızım olucak hayırlarla inş Sağsalim olur
Ebru0 ucuncugeliyo bende aslında kız hissediyorum. Bulantılarım ilk günden beri çok yoğun . Ağzımın tadı çok iğrenç 😭
lee_ann ucuncugeliyo bende aynı şeyi hissediyorum ilk kızımda yaşadığım belirtileri ve benim doğumum da mart ayında olacak kaç haftalıksınız peki
ucuncugeliyo Ebru0 allah yardimcimiz olsun. Ben oglumda 9 ay boyunca bulanti kusma yasamistim ama kizimda bulanti olsada o kadar agir degil cok sukur ki bi kac haftaya gecer dige umit ediyorum
ucuncugeliyo lee_ann son adet tarihime gore 7 haftalik goriniyorjm ama doktorum ultrason dan bakinca bi kac gun geride gorunuyo . Siz kac haftaliksinzj🥰
lee_ann Ebru0 halsizlik ,uykum geliyor ama uyumak istemiyorum ve eskisi kadar sevdiğim yemekleri yiyemiyorum hele tatlı birşey yemek hiç istemiyor canım cips kokusuna dayanmıyorım
Ebru0 Talentedmom bakalım bizimki ne olcak. İnsan merak ediyor doğrusu. En önemli sağlıkla hayırla gelsinler tabiki🤲🏻
Asklim Ebru0 ben ilk kızım da ölüyordum kusmaktan bunda rahattı çok şükür herkes erkek demişti ama hiç alakası yokmuş 2. Kızım geliyor insllah