aysuuuuss Ben de fitil olarak kullanıyorum 6 haftadır. Kaşıntı vs olmadı, fitili yerleştirirken eldiven kullanmayın. Tırnaklarınız kısa ve ojesiz olsun. Bunlara dikkat ederseniz ve fitili biraz ileri iterseniz kaşıntınız azalacaktır. Ayrıca bol bol su tüketin vajinal mantar riskini azaltırsınız. Fitil olarak almayıp içerseniz tansiyonunuz dramatik düşebiliyormuş, dikkat edin 🙏🏻🌸