KaanGzdeNurKanan Acayip heyecanlı,endişeli ve tırsak durumdayım 🤭 Nasıl geçer,ne kadar sürer hiç bilmiyorum ama tek mutlu yanı oğluşuma kavuşacak olmam...👼🏻 Benim için dua eder misiniz?