Seelinimo Kızlar hamileliğin belirli bi zamanından sonra haftasını hatırlamıyorum ama hep bi karın ağrım var. Regl ağrısı gibi ağrım var ve sırf bu yüzden hamilelikten soğudum. Sizde de böyle mi gerçekten merak ediyorum ?
diyetisyen1anne Seelinimo acı veren bi ağrı yok, ara ara kasılmalar hafif sızılar oluyor ve normal. Eğer sana acı verecek seviyede ağrın varsa doktora görünmelisin
oykunov Seelinimo 24. haftama girdim bu hafta ben de sık sık ve uzun aralıklarla yaşıyorum regl ağrısı ve iğne batması gibi. çünkü artık hızla büyüyor ve bu ağrılarda rahim büyüdüğü için oluyor
Ebru0 Seelinimo bende ilk zamanlarda kasik bel ağrısı olmuştu ara ara da oluyor doktoruma sorduğumda bunun normal olduğunu söylemişti
Turuncukelebek Seelinimo bi ara karnım ağrıyor normal değil dedi doktor enfeksiyon varmı die test istedi Dr una danis
Seelinimo Turuncukelebek karnım ağrıyor diye diyorum ama normal ağrıların olacak diyor. Enfeksiyon açısından da idrarda çıkarsa ilaç veriyor. Kültür istiyor kültür temiz çıkıyor.