Mervergun Ben 75 gr olan teste girdim açlık 68, 1.saat 101 ve son tahlil 149 çıktı. Testi tekrarlamaya gerek olmadığını ama beslenmeme daha dikkat etmemi söyledi doktorum. Örneğin karpuz yemeyi biraz azalt dedi ben tamamen hayatımdan çıkardım, sabahları bazen bal çekiyordu canım ekmeğe sürüyordum onu bıraktım. Günde 2 porsiyon meyve yiyordum teke düşürdüm gibi gibi. İstersen diyetisyenden örnek bir beslenme planı alabilirsin dedi ama gerek duymadım kendim kontrollü şekilde ilerliyorum. Dondurmayı da hazır alıyorduk sıcaklarda çok canım çekiyordu şimdi evde kendim yapmaya başladım dondurulmuş meyvelerle sütle tahinle. Öneririm bu arada çok güzel oluyor. Korkma sonucun çok yüksek değil canım 🌸