Kızlar Allah rızası için yardım edin. Kafayı yemek üzereyim. Normal doğum yaptım 4. Günümdeyim. Lavaboya kesinlikle çıkamıyorum. Kabızlık mahvediyor resmen zonklatıyor. Dikişler bi yandan kabızlık bir yandan ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum.
Bide dikişimde sağ tarafta ağrı ve şişlik ver normaldir demi