Ayseekdrr Sonucumaa baktım az önce 2 sonuç var birinde afp Mom yazıyo 1,50 diğeri ise afp 54 yazıyo , yanında değer yüksek yazmışlar kafam çok karıştı ben neye bakıcam? Sağlıklımı anlamadım kötü oldum birden 🥺
Elizveannesi Ayseekdrr bilgim yok ama senin için netten baktığımda yüksekliğinin açıklaması çok hoş şeyler demiyr 🙄 Tabiki ne derece yüksek bunu en doğru doktorun değerlendirir.
Depresif_polyanna Ayseekdrr canım o testi bana da yaptılar ama doktor yorumladı ben sonucu görmedim bile. Netten bi bak olmasi gereken normal deger kaç diye
Kevserbtr Benım tuksek cıktı netten arastırınca zeka gerılıgı down yukseklıgı yazıyordu doktoruma gosterım adı ustune alfa proteın bebegın urettıgı proteın bu tabıkı yukselecek dedi
Havva123 Sadece afp degeri 42.2 yazio mom degeri felan hic bisey yok uclu tarama icin demisti 10 dun sonra cikicak sonuc dedi internetten sonucu gorunce arastirdim olumsuz seyler goruncede endiselendim canim insallah iyi cikar
Ayseekdrr Havva123 bende öyle yaptım çok korktum ama boşa telaşlanmışım internete hiç bakma canım benim 54 çıktı hamilelikte yükselir hatta hafta hafta artar o Doğumdan sonra düşer dedi doktorum korkma sende 🤰🥰
Havva123 Saolasin canim internete bilgi amacli bakiyorz butun olasiliklar yaziyor bizde telaslanioruz Allahin izniyle insallah sagliklica kucagimiza almayi nasip etsin hepimize🙏☺