Melissayda Taktıran var mı kızlar? Ne gibi belirtileriniz oldu? (Açlık, hormonal vs.) Ücret hakkında bilgi verir misiniz?
Mucizee80 Melissayda taktirmadim ama doktorum en iyi yöntemin bu olacağını söyledi 5000 küsur diye biliyorm fiyatı hormonal bir sıkıntı yaratmaz demişti bana
GirlandBoy_Mom Melissayda napim kuzum valla 2 çocukla alışmaya çalışıyorum zor bi süreç ama alışıcaz ağustosun sonuna biletimi kesicem evime gidicem inşallah bu süreç evdeyken daha kolay olur eşim en azından yardım eder bana sen nasılsın
Melissayda @GirlandBoy_Mom ay aşkım bende senin gibiyim iki çocukla uğraşıyorum gerçekten zor bir rutin oluşturmaya çalışıyorum o zaman daha kolaylaşacaktır eminim ikisine yetmeye çalışmak bir yandan evle uğraşmak kolay olmuyor allah yardımcımız olsun evinde daha iyi bakarsın her şey düzene girer
GirlandBoy_Mom Melissayda rutin oluşturduğumuz zaman kolay tabi canım onu da eve gidince anca burda olmuyor bide ikisinede yenemiyorum gibi hissediyorum o psikolojik olarak yoruyor beni
Melissayda @GirlandBoy_Mom evet ya o psikoloji bende de var canım küçükle ilgilenirken büyükde oyun istiyor etkinlik istiyor bazen yapamıyorum diye çok üzülüyorum uyutunca hemen onunla oynuyorum dengeyi kurmak önemli allah yardımcımız olsun evinde daha iyi olur zaten her şey eşlerimizde destekçi
GirlandBoy_Mom Melissayda işte bende aynıyım canım birbirimizi o kadar iyi anlıyoruzki bende biletimi kestim 27sinde evime dönüyorum inşallah düzene gireriz o zaman
Mucizee80 Melissayda evet 3 yıl koruma çok iyi bnce diğer korunma yöntemlerinden daha uyguna gelmiş oluyor maddi olarakta
Melissayda @Mucizee80 ay kesinlikle canım hap vs zaten çok pahalı en azından tek seferlik bu daha mantıklı
Melissayda @GirlandBoy_Mom hayırlısıyla gelin canım evinize aynı şeyleri yaşıyoruz en güzel desteği biz bize veririz bacım