Teyzoşları 31. Haftadan beri 30-40 larda seyreden sancım vardı önlem amaçlı serum ciğer geliştirici vs oldum. 34 de 50 leri gördü ilaç kullanıyorum ve yatıyorum hep ama ona rağmen 35+2 de sancılar bunlar 37 yi bekler mi bu aceleci Bebito dersiniz. Pazartesi tekrar gideceğim 36 yı tamam almış oluyor doktor devam ederse haftaya cuma gibi alırız dedi gelişim olarakta önde
